Blondinbella lägger ned sin blogg


Satsar på ny karriär
Hon är en av bloggsveriges största succéer. Men snart kan det vara slut. Blondinbella flaggar för att hon kommer att lägga ned sin blogg i år. Isabella ”Blondinbella” Löwengrip, 18, kallas ofta för Sveriges bloggdrottning. Men snart kan det vara slut med det. I en intervju med DI Weekend flaggar hon för att den framgångsrika bloggen kan komma att läggas ned i år, kanske redan i höst, då Löwengrip börjar på juristlinjen.

 – Jag vill inte alltid ha den här karaktären. När jag blir jurist vill jag skriva om mer seriösa saker och tror inte att jag bara kan byta inriktning på bloggen. I så fall får jag lägga ned den och starta något nytt, säger hon till tidningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här för fan:

Vad heter du:
lägg mej på minnet?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0