Rhinoceros 3D + Skola


Idag ladda jag upp ett nytt 3D pogram, skit cool men man måste vara duktig för att fatta ett skit ( Är inte så bra än ) Idag var jag i skolan som vanligt & andra lektionen hade vi hemkunspa, Men en person i klassen sa att bussen gick 52 men tydligen gick den 42 så jag och Creboy missade bussen. Vi kom försent & det var kallt ute... Fast det gjorde inget att vi var sena tydligen så vi bara körde på som vanligt. Vi gjorde makaroner med tomatsås! Min & Monikas blev : Blää! haha för Monika är inte bra på att laga mat tydligen.. *Intebra*, Efter Hk så skulle vi tillbaka till skolan & ha matte prov. Efter skolan gick jag hem till Creboy & satt vid datorn som vanligt, Var där till 18:00 sen tagga jag till pappas jobb & satt där å' prata för att vänta på mina NYA örhängen som pappa gjort (Bild kommer) & när jag kom hem ladda jag ner "Rhinoceros 3D", det är skit svårt men ska plugga på det & nu sitter jag bara här..
Kram


Kommentarer
Postat av: Monika

Det var ju du som krydda den där äcklig tomatgrejen och adam sa att pastan inte va färdig x)

2009-01-29 @ 15:47:40
Postat av: Niklas

var örhängen snygga då? :) xD

2009-01-29 @ 18:45:47
URL: http://remick.blogg.se/

Kommentera inlägget här för fan:

Vad heter du:
lägg mej på minnet?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0