FREDAG FÖR FAN!



Hejsan! Idag har jag vart i skolan såklart men det börjar med att när jag kommer in i klassrummet så typ är nästan alla borta & då var det tydligen så att vi skulle till "datorsalen".. Pff! så jag tagga ditt & satt mej vid en ledig dator. gick in på www.ams.se & började göra nåt skit konstigt ( nåt med Jobb ). Men det var iallfall skit tråkigt + att vi skulle skriva ut men ojj.. skrivaren funkade inte(?) så vi fick skicka allt till lärarrummet! Sen var den duma lektionen slut & då hade vi HANNA RAAK, Vi hade bara matte. Inget att prata om! efter det var det mitt favorit ämne...LUNCH!!! *Tjockis* Det blev typ nåt gött fast vet inte vad det heter eller kan inte beskriva för den delen heller.. på rasten gick jag & CreBoy till Tjohren & Lala Godis, Sen drog vi hem till mej och hämta byxor till gymnastiken & tog COLA från kylen *Mohaha*. Sen träffade jag mina favorit tjejer i skolan, dom är skit små men jätte gulliga får alltid kramar :) & på gymnastiken sprang vi bara runt & gjorde ingenting.. senare idag har jag inget planerat!

Kram

Kommentarer
Postat av: Loo

Tävling! avslutas i helgen :)

Postat av: Loo

jag mår bara bra :) själv då?

2009-01-23 @ 15:17:15
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: johanna

hejsan, fin blogg:)

lämna gärna en kommentar om vad som är bäst att göra på sin födelsedag:)

pussar

2009-01-23 @ 15:48:15
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: élenaa

tjock nice dag :D

2009-01-23 @ 17:17:41
Postat av: osk

tufft liv simon tufft liv..



haha det låter ju fett chill, alfaskolan fett chillig skola ju! mera sånna texter (: kram osk

2009-01-24 @ 02:30:48

Kommentera inlägget här för fan:

Vad heter du:
lägg mej på minnet?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0