- Idag är idag

Idag har jag inte gjort så mycket bara var i skolan, det var chill men ändå så tråkigt! efter skolan tagga jag och creboy hem till mej som vanligt och idag spela vi Gta 4, vi är ganska bra på att sitta och sega i soffan... efter det så drog han hem och jag satt mej vid datorn och börja fixa min blogg, facebook, bilddagboken "typ aldrig inne" och ladda ner lite filmer ex; Green street hooligans 2!
Har inte gjort så mycket mer idag.. har fan inte pallat gör nåt speciellt. Men skriver nåt roligare imorgon hoppas jag / kram

Trailer från Gta


Kommentarer
Postat av: helena

haha, fett ful video :)

2009-03-18 @ 16:32:52
URL: http://statics.blogg.se/

Kommentera inlägget här för fan:

Vad heter du:
lägg mej på minnet?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0