- Tyngaste vänner!

Ville och Annie är Personer som gör livet tungt!
Idag så när jag kom hem från min match som inte gick så bra, först drog jag hem, duscha och .. Sen så hade Ville ringt mej så jag sa att han skulle ringa upp, han frågade om vi skulle typ dra och bada. Men hade lovat Mamma att jag skulle handla kläder till mej så jag, Annie och Ville drog ner till Solna centrum. Senare kom plånboken "Mamma" och jag köpte skit fina kläder (Bilder kommer). Efter det så skulle Annie och Ville hem så vi släppte Annie vid tåget och sen tog vi 177 !
Och nu är jag hemma, tack för en kläderna Mamma !

Kommentarer
Postat av: cassandra

jag addar msn så får du där (:

2009-03-08 @ 19:31:35
URL: http://cassandrawr.blogg.se/
Postat av: fanni

annie o ville <333

& dumed såklart haha:)<3

2009-03-10 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här för fan:

Vad heter du:
lägg mej på minnet?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0