- Allt om mej!

Namn - Simon Berg
Födelsedag - 21 April
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Blå/Grå
Hårfärg - ingen aning
Längd - 175
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - oxe
Skostorlek - 44
Är dina föräldrar skilda - Nej
Svagheter - Kan inte ljuga
Mål för året - Vill ha en bra flickvän, som inte ljuger.
Mest saknade minnet - när jag och min bästis gjorde allt tillsammans
Färg - vit och svart
Mat - Äter ofta 
Sport
- Fotboll P94 Aik
Djur - katt
Affär - top street wear / Jc / Stadium
Skådespelare - Charlie Hunnham
Låt - Terence Jay - Green street hooligans
Nummer - 17
Helgdag - "Fredag"
Årstid - Sommar
Tandkrämssmak - Ingen aning
Radiostation - lyssnar inte så ofta
Parfym - Kommer inte ihåg namn (olika)
Kroppsdel på motsatta könet - Ansiktet
Vad vill du bli när du blir stor - Rik
Hur vill du dö - Stolt
Vem av dina vänner är mest lik dig - Jag är mig själv.     
Vem är mest högljudd - Samuel S
Vem får dig mest att skratta - Simon L
Vem har du känt längst - Annie E
Vem är blygast - Jag såklart.
När grät du mest - Inte länge sen
Bästa känslan - närhet
Värsta känslan - hatad
Vart vill du bo i framtiden - Med den jag älskar, då asså.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Allt
Hur länge tror du att du kommer leva - tills jag dör
Varit kär - Kan man säga
Blivit dissad - inget ovanligt
Rymt hemifrån - skulle vilja ibland
Skolkat - "vart sjuk"
Tänk på självmord - kan man säga
Gråtit i skolan - yes tyvär
Spytt i skolan - Inga kommentarer
Velat bli modell - kan man säga
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - som fan
Sett en död människa - :'(
Druckit alkohol - nej!
Använt droger - nej!
Snattat - "lånat"
Blivit nerslagen - inte långt ifrån
Du Svär - inte lika mycket längre
Sjunger bra - eller inte
Duschar dagligen - varje dag
Vill gå på högskola/universitet - Yes
Vill gifta dig - ja
Tror på dig själv - ibland
Kommer överens med dina föräldrar - inte ofta
Äger en ipod - nej
Ber - ja
Går till kyrkan - ja
Dagbok - Min blogg
Dansar i regn - "regn och regn"
Sjunger i duschen - hela tiden

Kommentera om du inte håller med!? kram


Kommentarer
Postat av: maaria

sv: awh, tack dtsamma :*

2009-03-07 @ 14:28:30
URL: http://feelmymusic.blogg.se/
Postat av: cassandra

hihi tack för kommentaren, söt är du själv ^^

2009-03-07 @ 16:24:09
URL: http://cassandrawr.blogg.se/
Postat av: linda

tänkt på självmord?? :O

2009-03-07 @ 17:28:59
Postat av: helena

Haha :D

2009-03-07 @ 18:07:21
URL: http://statics.blogg.se/
Postat av: monika

spytt i skolan haaha, när du åt spaghetti i 6års xD hahahaha

och du sjunger visst bra, om du är seriös nån gång ju :)

2009-03-07 @ 18:15:29
Postat av: helena

aa visst! Haha men vad är grejen med att du har gråtit i skolan? :O Hehe vad vet jag liksom :)

2009-03-07 @ 18:28:21
URL: http://statics.blogg.se/
Postat av: monika

men typ i femman har alla väl gråtit i skolan, när man slått sig på rasten xD

förresten snodde jag den här listan från dig simon, taaack gubben :) x)

2009-03-07 @ 19:34:37
Postat av: Bea

vad komiskt :D

Vi har samma födelsedag, jag spelar oxå fotboll, går i kyrkan och bor i stockholm...... weird :P

2009-03-07 @ 22:29:18
Postat av: Emilia

Tack för listan , <3

2009-03-08 @ 16:24:38
URL: http://streetlife.webblogg.se/
Postat av: Andréa Enström

SÖÖÖÖTASTE BILDEN !<3333333

2009-03-09 @ 12:59:57
URL: http://ddrea.blogg.se/
Postat av: michaela

ja diggar verkligen din blogg skit bra :D

2009-03-10 @ 21:09:21
URL: http://meeichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här för fan:

Vad heter du:
lägg mej på minnet?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0